Сладък бонбон

Не мога да не споделя рецептата за тези бонбонки, защото стават лесно и вкусно. Освен това са и шарено красиви :)

бисквити обикновенни (аз използвам какаови, по-вкусно ми е)
какао 1-2 с.л. (аз не използвам, ако съм сложила какаови бисквити, защото то е за цвят)
1 ч.ч. пудра захар
250 гр. масло
слага се и кисело или прясно мляко 1 чаша, но аз не слагам.


Бисквите ги троша с чаша, понеже нямам друг трошач :) Търся си от  тези машинки за орехите, струва ми се, че ще станат и за бисквити. Онези, които са като месомелачка :) прибавяме какаото, ако ще слагаме, пудрата захар, омесва се. Разтопявам маслото и го прибавям, започвам да бърка. Разнася се един приятен какаов аромат. С ръце правя топките, в зависимост колко големи искам да са. Овалвам в шарените пръчици и редя в чиния. После ги пъхам в хладилника да се стегнат и да заприличат на истински бонбонки. 


Коментари

Популярни публикации от този блог

Яхния от свинско с ориз

Пълнени чушки с кайма и ориз и сосче